.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد:به خاطر رهبری سکوت می کنم

رئیس جمهور دولت خود را پاکترین دولت تاریخ خواند و از قوه قضاییه خواست عوامل ‌اختلاس ۳ هزار میلیاردی را از هر جریان و گروهی که هستند، ‌شناسایی و به بنده معرفی کند.


به گزارش فارس ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیش از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در جمع مردم اردبیل با اشاره به برنامه دولت جهت اصلاح سیستم بانکی گفت: یکی از برنامه‌های ما اصلاح سیستم بانکی است چرا‌که بنده از اول از اینکه می‌شنیدم‌ یک نفر از طریق ارتباطی که دارد، به راحتی می‌تواند از یک بانک ۱۰۰ میلیارد تومان وام بگیرد اما جوانی برای ۵ میلیون تومان وام دستش به جایی بند نیست، غصه‌دار می‌شدم، از همین رو سعی کردیم سیستم بانکی را اصلاح کنیم که برنامه‌هایم در این خصوص آماده شده که امسال این کار را شروع خواهیم کرد.

وی همچنین اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اخیرا عده‌ای با استفاده از این شبکه بانکی و با سوء‌استفاده از یک بانک و ضعف نظارتی از این بانکی که خصوصی شده، رقم بالایی را تحت عناوین گوناگون به نام وام و اعتبار اخذ کرده‌اند که این اشکال است.

رئیس جمهور ادامه داد: خوشبختانه بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مسئولان اطلاعاتی دولت متوجه این موضوع شده و آن را شناسایی کردند و سر و صدایش را در نیاورند تا به این افراد شناسایی و اموالشان را ضبط کنند. اصلا خود بنده به بانک مرکزی گفتم یک جریان سوی جلو می‌رود و یک گروهی به نام تاسیس بانک کارهای خلافی می‌کنند که انشا‌ءالله با اصلاح سیستم بانکی بی‌عدالتی در اخذ وام ریشه‌کن و راه‌های سوء‌استفاده بسته خواهد شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند ماه است عده‌ای تلاش می‌کنند به دولت ضربه زده و دولت را بدون هیچ محدودیتی متهم می‌کنند، انگار که این موضوع رسیدگی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهم عوامل این اختلاس از هر جریان و گروهی است، شناسایی و به بنده معرفی کند.

وی این دولت را پاک‌ترین دولت تاریخ خواند و اظهار داشت: برخی‌ها در جریان این اختلاس متهم می‌کنند، در حالی که ما باز هم سکوت می‌کنیم که به خاطر مقام معظم رهبری است که البته این سکوت وحدت بخش طولانی مدت نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 شهريور 1390
بازم مثل همیشه همه مقصرند بجز ... ! بعد وقتی سیستم قضائی رسیدگی می کند خودش هم جزا را تعیین میکند مثلا تا بحال کدام دزد را گرفتند تحویل دستگاه ریاست جمهوری داده اند که این دومیش باشد خودسیستم قضاء رسیدگی میکند .... خیلی واضح است که این اختلاسها از ناتوانی دولت در نظارت بر دستگاههای خودش است کسی در این موضوع شک ندارد حالا هی شما هم با مردم داد بزنید بگوئید دزد دزد دزد
نا شناس 24 شهريور 1390
تو که راست می گی
نا شناس 26 شهريور 1390
اقاي احمدينزاد اشتباه در دولت و دوره تو بود در سال جهاد اقتصادي اشتباه بزرگ ميكني مسعوليتش را بپذير خواهشا از رهبري هزينه نكن- نكند 11 روز خانه نشيني را فراموش كردي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.689 seconds.